Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 25 September 2014

Barangan Parti Harijadi Tema Frozen

Assalamualaikum,

Sekarang ni tengah meletop cerita Frozen kan? Memanglah dah lama keluar wayang tapi kami ni mana pernah berpeluang menonton wayang jadi hanya tunggu tayangan di Astro je lah. Anak-anak memang suka tengok Frozen terutamanya part menyanyi. Si Azzam lah yang bersungguh nanyo walaupun hanya ambil yang hujung-hujung sahaja.

Oklah, bukan nak cerita tentang cerita Frozen tetapi nak bagitahu yang aku ada jual barangan parti harijadi bertemakan Frozen. Mesti ramai mak ayah yang nak sambut harijadi puteri kesayangan bertemakan Frozen kan? Kalau betul, sila like fanpage ini dahulu >>>>
  Barangan Parti Harijadi


Jom tengok ada apa yang menarik di situ :


Belon tema Frozen gittew, belon ni siap dengan batang. Udara tidak disertakan sekali ya. Korang tiuplah sendiri :P


Buku nota kecil siap dengan pen


Kotak pensel beserta dengan peralatan alat tulis 


plastik bag tema Frozen


Set alat tulis Frozen


Set alat tulis Frozen lagi


set alat tulis dengan tempat meletakkan alat tulis

Sebenarnya ada banyak lagi produk Frozen di fanpage Barangan Parti Harijadi tu. Bukan setakat Frozen, ada juga tema lain iaitu Cars, Ben10, Hello Kitty, Princess, Angry Bird dan macam-macam lagi untuk dipilih. Bagi yang mahu jawapan yang cepat sila terus Whats App ke 012-970 6828 yaaa

Tapi diingatkan aku hanya menerima tempahan yang majlisnya adalah 2 minggu sebelum tarikh. Takut nak ambil last minute order sebab nanti nak hantar lagi semuanya ambil masa. Apa-apa pun semuanya boleh dibincang jadi jangan malu jangan segan untuk bertanya ya :))

Iklan sat : Bulan ini juga ada promosi ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Usahawan Online pada harga RM30. Boleh hubungi aku untuk tempahan. TAWARAN TERHAD kepada 50 orang yang terawal sahaja.


1 ulasan:

Monalita Mansor berkata...

anok dah freeze belaka...hahahah

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^