Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 23 April 2014

Peluang Menjadi Pemborong Telekung Solat

Assalamualaikum,

Ramadhan kian menghampiri. Bagi mereka yang minat berniaga sudah tentulah mahu mencari peluang untuk berniaga bukan? Nak tahu tak apa produk laku keras bila menjual di bulan puasa mahupun bulan-bulan sebelumnya? Sudah tentulah telekung solat yaaa, ada yang nak beli untuk dipakai ke solat terawih, ada yang nak sedekahkan pada surau dan tak lupa juga ada yang beli simpan pakai masa solat hari raya nanti. Bukankah sunat memakai yang baru atau cantik-cantik pada hari raya? Jadi, kita bukan nak ambil kesempatan tapi kita nak ambil peluang dengan berniaga:) Dapatlah cari duit raya seratus dua (kalau dapat lebih dari itu syukur Alhamdulillah)

Ok, ini peluang yang Akademi Bekerja Dari Rumah tawarkan iaitu menjadi protege salah seorang guru online yang memang mahir dalam berniaga telekung solat. Setiap tahun, asal bulan puasa aje jualan dari blognya meningkat. Memang sedikit sebanyak dapat membantu beliau menampung perbelanjaan keluarga. Faham-faham ajelah nak raya mesti nak guna duit yang banyak bukan? Jadi, pada yang berminat peluang masih terbuka lagi. Lagi cepat bertindak lagi cepat dapat mulakan bisnes.

Antara telekung solat yang boleh dijual :

- Telekung solat Vietnam
- Telekung Solat Vietnam Sulam Tebal
- Telekung Solat Vietnam Sulam Tangan
- Telekung Solat Indonesia
- Telekung Solat Cotton Paris
- Telekung Solat Cotton Renda
- Telekung Solat Kanak-Kanak Barbie
- Telekung Solat Kanak-Kanak Strawberry




Jika berminat untuk belajar menjual secara borong, boleh PM saya melalui :

Email : zaiamohamad@yahoo.com
Sms / whatsapp / viber : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Bagi mereka yang mahu menjadi ejen jualan produk pes nasi arab dan juga kerepek pun boleh PM aku juga Pencarian ditutup bulan ini. Terima kasih!

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^